søndag 13. september 2009

NYTT SPEILREFLEKS-KAMERA I HEIMEN !

Det er ikke så mye nytt å fortelle her fra Fredrik Stangs for tiden. Hverdagen preges av at Gunther har begynt i den nye jobben som Misjonskonsulent ved Stavanger Bispedømmekontor, der jeg koser meg veldig men er litt overveldet av alt det nye jeg skal sette meg inn i. Jeanette har noen måneder igjen av permisjonen (begynner på Varatun i november) og er hjemmeværende med Aksel (på fulltid) og Sunniva (på deltid, hun er 50% i barnehagen). Men Jeanette har fått en ny hobby å kose seg med: svigerfar på Tau har lånt oss speilrefleks-kameraet sitt med tilbehør, en Canon 300 D, visstnok heftige saker, og uansett MYE bedre enn det lille digitalkameraet vi har fra før. Denne bloggposten er en utstilling av Jeanettes første arbeider...Det kommer flere finfine bilder fra det nye kameraet etterhvert. Men vi skal også snart begynne å lade opp til Gunthers tur til Sør-Amerika i oktober. Jeg skal blant annet til Brasil, som blir et nytt land for meg. Dermed får jeg et nytt LANDPOENG! Hva det innebærer blir forklart i en nært forestående bloggpost. Mens du venter på den, kan du tenke igjennom hvor mange land du har vært i. Sunniva har foreløpig vært i 3...

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Hei dere alle sammen.
    Etter mye prøving og feiling har jeg nå fått det til og opprette en googlekonto, slik at jeg kan skrive kommentarer til deres blogg :-).
    Dette med "dybdeskarpheten" har Jeanette fått bra til (flere gode bilder, spesielt på bildet av Oskar er dette blitt meget bra). Med en speilrefleks får man dette godt fram.
    Lykke til videre.
    Hilsen
    oss på Tau

    SvarSlett